Wednesday, June 27, 2012

Baaaaaack!

Imi cer mii de scuze pentru marea perioada in care nu am dat niciun semn de viata. Astazi a fost ultima zi de stres (evaluarea nationala), eu am facut tot ce am putut, mai ramane doar sa vad rezultatul. Imi voi da o pauza (nu foarte lunga-doar cateva zile) si ma voi intoarce la povestea mea. Dati-mi un semn daca mai intrati pe aici, sa stiu daca mai postez sau continui doar in fisierele calculatorului meu:)

Va pup si sper sa ne mai intalnim pe-aici.:*:*:*:*

2 comments:

LoStInDr3aMs said...

sper sa iei note cat mai mari:X:X:X
o pauza bine meritata face bine oricui...cat despre intrebarea ta......logik.....abia astept viitoarele postari>:d<

KittygoesFoxy said...

Multumesc pentru sustinere! Ma bucur ca macar o persoana imi mai citeste blogul, inseamna mult pt mine, draga mea. Voi continua sa postez, chiar daca tu vei fi singura care citeste.