Sunday, December 4, 2011

Campania Vrem o Romanie fara Fite!
UPDATE! Ca sa participati: trebuie sa dati copy la aceasta postare si sa o pui pe blog si daca vrei poti adauga un comentariul da-l tau + participati daca va pasa sau cv in genu. Multumesc ca participati!!!!!!!!!!nu uitati de poza campaniei

Participa si tu la campanie daca iti doresti o romanie fara fite si pitipoance cu botul pe sus(oricum nu vor disparea)Fa-le sa vada cat de urat le sta, sa se rusineze si sa o lase mai moale cu buzele de cal!
Aceasta este fotografia campaniei

Aceasta campanie a fost initiata de mine! Am nevoie de ajutorul vostru!
Puteti participa la campanie postand pe blog acest post http://justbelieveyuppy.blogspot.com/2011/12/totul-roz.html
+Update daca vreti!SI lasand un comm aici ca participati sau la celalalt post!
poate vi se pare o prostie si credeti ca nu se va intampla nimic dar nu e adevarat!Fa-le macar sa se rusineze cum au facut ele cu tara noastra!Stergeti-va pozele in care aveti bot de cal si faceti-va niste poze normale! daca[,] credeti ca asa sunteti mai frumoase va inselati cititi ce scrie pe poza! Ganditi-va la Romania!
Poate o sa spuneți ca sunt nebuna si ca aceasta campanie e stupida dar pote ca nu e asa, odata ce va fi raspandita voi face si o pag de facebook.
Le multumesc celor care participa!Va pup si sanatate!
Sau puteti lua aceasta postare una din doua :*

3 comments:

Alex said...

Si eu sustin campania asta :*

Zdwuby said...

ideea e mai mult decat incredibil de buna...dar din pacate este irealizabila...unele persoane sunt "printsese/shmecherasi" din nastere...chiar mi'as dori sa se faca o campanie din asta si sa se plimbe unu cu o chestie semnata de Base sau unu de sus si un m4a1 sau ak47 sau orice si sa le zboare creeri la toate specimenele astea:)) si of course cineva sa filmeze si sa se dea la stiri :))editie din aia speciala:))
sorry daca am speriat pe cineva cu commu asta dar eu personal nu suport fitele si "printesele/smecherasii":))

KittygoesFoxy said...

Comentariul tau e foarte tare:)), ai mare dreptate! Eu inca astept sa se faca si pagina de facebook, iar daca nu, cred ca voi face eu insami una:D