Wednesday, December 21, 2011

Leapsa de Craciun

Am preluat aceasta leapsa de pe blogul Walking on Letters. Este foarte frumoasa si o daruiesc tuturor carora le place:X

1. Un banc despre (Moş) Crăciun
De ce e Mos Craciun mereu fericit?
Pentru ca stie unde stau fetitele rele...

2. Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?
Mi-as dori ca unui "cineva" special sa nu-i mai pese ce cred altii si  sa nu se mai prefaca indiferent pt ca o femeie simt, iar eu simt ca nu e indiferent. O minune...
Mi-as dori sa mai ninga (a nins putin azi-noapte) pentru ca zapada e bucuria sufletului meu pustiu.
Mi-as dori ca in anul ce vinesa iesim din probleme (toti cei care le au, indiferent de natura lor)

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti ?
Carti. Multe:)

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?
Sa recunoasca faptul ca ma iubeste.

5.Mai crezi în Moş Crăciun ?
Greu de zis. Exista, in fiecare suflet bun care daruieste cu bucurie de fiecare data cand are ocazia. Iar batranelul cu barba alba si costum rosu il gasesti in mall:)

6. Ai făcut vreodată îngeri de zăpadă ?
Normal, desi pe ascuns:)) Am fost senzibila si raceam foarte repede cand eram mica asa ca ma strecuram afara, faceam ingeri, apoi ma intorceam in casa fara ca mama sa se poata uita prea bine la mine si imi uscam hainele:)) Acum as fi potrivita ca spion=))

7.Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine ?
Cu familia, insa va fi probabil o zi acasa si una la bunici sau ceva de genul.

8.La ce vârsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
Eram clasa intai sau a doua si m-am contrazis o zi intreaga cu o colega mai mare de la scoala in aceasta chestiune. Pe drum am bocit si cand am ajuns acasa mi-au fost spulberate visele. Mama a tinut cu colega-mea, nu cu mine:((

9. Împodobeşti tu bradul?
Yep. Imi place sa fac chestia asta si imi place sa o fac singura. Tata primeste arareori onoarea sa ma ajute. Altcineva, nu.

10.În sufletul tău, mai există spiritul sărbătorilor ?
Bineinteles, iubesc sa se reuneasca toata familia, sau sa ma trezesc in dimineata de Craciun in cautarea cadourilor si sa miroasa a sarmalute in bucatarie:X

10.De Crăciun îţi place să dai sau să primeşti ?
Ambele:)) Sunt o fire (cu parere de rau, marturisesc) egoista si imi place sa primesc cadouri, dar iubesc moaca pe care o fac altii cand eu sunt cea care daruieste.

No comments: