Sunday, March 18, 2012

Leapsa

Hello, guys! Am primit o leapsa super de la Law (multumesc mult, e super) si...here iti is!

1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?
Greu de zis...cred ca J. K. Rowling.

  2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?
 E unul dintre cei mai geniali oameni de pe pamant:D

  4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?
Citesc oricand, problema nu e "unde". Probabil in pat.

 5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?
Imi plac personajele negative, deci n-as sterge niciunul. Iar cele pozitive sunt de obicei principale, deci n-ar mai exista cartea fara ele.

 6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?
...

 7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?
Ah, kilometri nu sunt o problema. Atata timp cat nu e foarte frig afara, as merge oricat.

 8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ?
Charlotte Bronte, cred.

  9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ?
M-as chinui vreo 10 minute sa-mi gasesc cuvintele, dar cred ca as teroriza-o co rugamintile pentru sfaturi.

 10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.
Ah, nu conteza cum arata, atate timp cat contine multe volume. Cartile pot fi asezate si pe podea; doar o perna imi trebuie (racesc repede):))

Leapsa merge la toata lumea care o citeste si/sau o vrea.

P.S. Stiti ca acum vreo...1500 de ani:)) v-am zis ca am scris o ciorna a noului capitol, etc, etc. Well, de atunci n-am mai scris un cuvant, insa ieri am deschis fisierul, am sters tot si am luat-o de la capat, lovita de un val de inspiratie. Doamne-ajuta sa-l termin si postez repede! Va pup!!!!

1 comment:

Krisz said...

Imi plac mult raspunsurile tale! Pupici!