Tuesday, August 30, 2011

Leapsa

Deeeci, am luat si eu leapsa de la kyky. Sa vedem ce iese!
1)Luati cartea cea mai apropiata,deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea.
"vaile superioare ale raului Anduin, intre poalele Marii Paduri" Fratia Inelului, Stapanul Inelelor, J.R.R. Tolkien
2)Fara sa verificati, cat e ora?
13:00
3)Verificati!
13:15
4)Cum sunteti imbracata?
In halat:D
5)Inainte de a raspunde la acest chestionar, pe ce va uitati?
Asteptam sa se incarce un episod din True Blood.
6)Ce zgomot auziti inafara calculatorului?
Nimic, am castile pe urechi (Daniel Merriweather-Change)
7)Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Am fost cam cu o saptamana in urma la o colega, iar cand am vrut sa iesim in oras, a inceput ploaia. Am  ramas la ea si am facut un Remi.
8)Ce ati visat ieri noapte?
Nu stiu. Foarte rar imi amintesc ce visez.
9)Cand ati ras ultima data?
Nu tin evidenta:)
10)Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Cam 50-60 de postere.
11)Daca ati deveni milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
O insula pe care sa traiesc singura.
12)Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Film, nu mai tin minte. M-am uitat la True Blood-serial:)
13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Nu cred.
14)Ce parere aveti despre acest chestionar?
Simpatic.
15)Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Il vreau pe Ian Somerhalder=)):X
16)Care ar fi prenumele copilului dvs daca ar fi fetita?
Tria.
17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat?
Oryon.
18)V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Bineinteles.
19)Daca ati schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
As da dreptul la permis de coducere de la 14 ani.
20)Va place sa dansati?
Nu in mod special.
21)George Bosh?
Dansa conga?
22)Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
5 minute din emisiunea lui Mircea Badea.
23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia aceasta leapsa?
Tata lumea care o citeste:)

1 comment:

Miruniky said...

Buna!Ma numesc Miruna si imi place blogul tau. Ma gandeam ca poate te intereseaza un schimb de link(adica sa ma adaugi in lista ta de bloguri. Titlul blogului meu este Sweety Miruniky`s blog iar adresa : http://jurnalulmagic.blogspot.com ...eu team adugat deja la min ep blog pa!