Friday, August 5, 2011

Personaje

Am sa va rog sa ignorati culoarea ochilor. Nu ma pricep la editat poze, asa ca am preferat sa le pastrez asa cum sunt.Deci...
(later edit-am schimbat-o pe Eva, cea noua se potriveste mai bine viziunii mele de femeie vesela, dar puternica; sper.)
2nd later edit: am schimbat-o din nou pe Eva, dupa votul vostru:
...aici, Valerie Kennedy

...aici, Ethan Kennedy
aici, Anna Kennedy
aici, Sophia Bledel
...Amanda Kennedy
...Daniel Kennedy
si menajera, Dakota:D
Noile personaje:
 

Aici sunt personajele. Voi mai aduga altele pe masura ce vor aparea.
Daca aveti vreo adaugire, critica, nu ezitati sa-mi spuneti!

2 comments:

Anonymous said...

I-a zi..colegutza..tha ( Eu:*:D)...ce personaj ..este?:o3...:*...aaaaa..sh EtHaN KeNnEdY...:*:>..nu prea seamana cu....PuI...defapt..fostul PuI...;):))...da las` ca la liceu..poate dai de unu leit..cu EthAn..:* te pwpik..sh astept sa-mi zici ce persj..sunt:*:*

KittygoesFoxy said...

Pul???=)))poate pui:))looool. Ms de commuri, coleguta:)